˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
 
قالب وبلاگ
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ˙·▪●ღღ فانوس خیالღღ و آدرس fati15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جملات زیبا گیله مرد

اول مهر!

اول مهربرام تداعي كننده،خيلي خاطراته

مثل همه شمايي كه دارين اين مطلب روميخونين...

ماه مهر با بوی مدرسه،بوی کاغذو دفترهای نو،

بوی چوب میزو نیمکتهای فرسوده،

پاک کنهای فانتزی و تراشهای تیز، بوی کلاس وگچ وتخته ...

بوی پاییز، همراهه. 

با صدای قارقار کلاغها، با آفتاب مایل وبی رمق،

باخش خش  برگهای هزاررنگ زیر پا...با

بازیهای کودکانه، با بارشهای نامنتظر وغیر مترقبه باران،

بااضطرابهای کودکانه مشق

ودرس ...همراهه.

 تمام اون دلهره های شیرین بهم برمیگرده وهربار انگاراین منم که

با مهر شروع میشم وشروع میکنم: درس رو، مدرسه رو، زندگی رو...

چرااینقدر متاثرم ازمهر؟

چرااینقدردلبسته پاییزم؟

نمیدونم . ولی هنوز هم بهترین برنامه های سال ام رو برای پاییز میذارم...

برای فصل باد وباران وتوفان...

برای روزهای کوتاه وشبهای کشدار بلندش...

پاییز رو دوست دارم...

پاییز برای من نوید دوباره زندگیه.

پاییز که پایانش اون  شب یلدای اساطیریه،که همواره وهرساله نوید میده...

نوید اومدن صبح امید...

درآستانه پاییزی دیگر، دلهاتون بهاری باد



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت12:44---28 شهريور 1391
سیلوم عسیسم
خیلی از وبت خوشم اومد خیلی باحاله
پیش منم بیا و اگه دوست داشتی با هم تبادل لینکم
اگه منو لینک کردی بهم خبر بده که بدونم گلم منتظرتماااااااااااااااا


fatemeh
ساعت16:47---26 شهريور 1391
می گن با هر کی دوست بشی، شکل و فرم اونو می گیری..
فکرشو بکن، اگه با خدا دوست بشی؛
چه زیبا شکل می گیری ...


علی
ساعت21:06---25 شهريور 1391
لینکت کردم لینکم کن

*عسلی*
ساعت6:35---25 شهريور 1391
چه زیبا!گفتم دوستت دارم!چه صادقانه پذیرفتی! چه ابلهانه !
باتوخوش بودم !چه کودکانه! همه چیزم شدی !چه زود!بخاطریک
کلمه مراترک کردی !چه ناجوانمردانه !نیازمندت شدم !چه
حقیرانه !واژه خداحافظی به من آمد! چه بیرحمانه! من
سوختم!....... .. ولی هنوزهم دوستت دارم
تقدیم با عشق


دنیا
ساعت22:29---24 شهريور 1391
salam fateme jan merc ke be man sar zadi va merci az webloge ghashanget
bazam be man sar bezan dostam


وحیدجون
ساعت12:30---24 شهريور 1391
یک افسانه قدیمی هست که میگه :

زن رو به فرشته رحمت کرد و گفت: چرا باید دیه ما نصف مردها باشد؟

فرشته رحمت مهربانانه فرمود:

اگر تو را بکشند به شوهرت هشت میلیون می رسد

ولی اگر او را بکشند تو صاحب شانزده میلیون می شوی !!!

زن خوشحال شد وخندید و گفت: خدایا حکمتت را شکر…!
ببینم خوب بود ...!!! خندیدی؟؟؟ خوب منم خندیدم...
منتظرتم اونم خیلی پس دوباره زود زود بیا... باشه...ممنون.... خداحافظ مواظب خودت باش...!


فاطمه
ساعت11:18---24 شهريور 1391
سلام فاطمه جان خوبی؟

مارو بردی به روز اول اول ابتدایی!

یادش بخیر

دقت کردی هر چیزی وقتی به آخرش میرسه جذاب میشه ؟

فکر کنم حرف آخر همیشه ارزش خوندن رو داشته باشه

منتظرم حتما بهم سر بزن



ارمین
ساعت22:06---23 شهريور 1391
دل به دريا میزنم


دريا خروشان است...می میرم...


مگر در وقت جان دادن،تنت را سخت در آغوش خود گیرم


به دريا میزنم


دريا مرا سوی تو می آرد


اگرچه بوسه های سنگی اش بر قلب زارم زخم می کارد


مجتبی
ساعت6:50---23 شهريور 1391
عرض سلام وادب دارم خدمت شما فاطمه خانم وب زیبایی دارین بعضا نوشته های شما را خواندم وبخصوص ما خون دلها خورده ایم که در وب من نیز بود متشکرم از نوع تفکراتتون ونوشته هاتون

مجتبی
ساعت6:50---23 شهريور 1391
عرض سلام وادب دارم خدمت شما فاطمه خانم وب زیبایی دارین بعضا نوشته های شما را خواندم وبخصوص ما خون دلها خورده ایم که در وب من نیز بود متشکرم از نوع تفکراتتون ونوشته هاتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود


دریافت کد حرکت متن

جاوا اسكریپت

دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ



Upload Music